MAĞAZA PƏRAKƏNDƏ SATIŞ HƏLLİ
Hər işinizi tək ekrandan idarə edin.
ERP12 pərakəndə avtomatlaşdırması alış, qaytarma və ödəmələrin nəzarətini, müştəri-təchizatçı hesablaşma, satış və diğər əməliyyatlarını sürətlə icra edib, uçotunu təşkil edən özəl hazırlanmış bir proqram həllidir.
Mərkəzləşdirilmiş Anbar İdarəetməsi
ERP12 mağaza avtomatlaşdırması ilə anbar qəbul, göndərim, sayım, uzaqdan etiket çap etmə işlərinizi asanlaşdıra bilərsiniz.Bütün anbar əməliyyatlarını vahid mərkəzdən, sürətli və minimum insan xətası ilə həyata keçirə bilərsiniz.
Fərqli anbarlarınızda alış-satış qaiməsi, qaytarma, sayım, sayım, rəf və digər etiket çap işləri üçün əl terminalı wifi şəbəkəsi ilə bütün sənədlər anında gərəkən kompyuterə göndərilə bilər.
Elektron avadanlıq satışı mağazalarında satış zamanı mütləq seriya nömrəsi və ya imei kodun daxil edilməsi və zəmanət müddətinin qeydə alınmasının avtomatlaşdırılması.
ERP12 mağaza proqramı elektron informasiya sisteminə məlumat ötürməyə imkan verən yeni nəsil onlayn kassa aparatları inteqrasiyalı çalışır.
Məişət avadanlıqları, mobil, elektonika məhsullarının kreditli satışını edən müəsisələr üçün kreditli satış modulu ilə rəsmiləşdirməni və ödəniş vaxtı çatmış müştəri porfelini asanlıq izləyə bilərsiniz.
Bonuslardan əlavə müştərilərinizi kampaniyalar, endirimlər haqda məlumatlandırıb onların özəl günlərinə xüsusi təkliflər edib loyallığı təhlil edə bilərsiniz.
ERP12 mağaza proqramının sürətli kassa satış həlli ilə paket sifariş inteqrasiyası, zəng edən müştərilərin tanınması, sifarişlərinizi alın, nəzarət və idarə edin.
Məhsulların marka, rəng, bədən, sezon, tədarükçü kimi fərdiləşdirmək.Endirim kampaniyaları keçirmək, müştərilərinizi sms və ya emaillə məlumatlandırma.
Hər bir əməkdaşınıza ümümi satışlara və ya fərqli məhsul və qruplara görə mükafatların təyin edilməsi.